ØSTRE GASVÆRK TEATER

127.000 solgte billetter på én sæson

Case

Østre Gasværk Teater ønskede en ny strategi med mere fokus på nye målgrupper, en mere moderne strategi og bedre og mere effektive værktøjer til måling af billetsalg og kundeadfærd. Samtidig var målet at øge teatrets billetsalg.

 

Strategien:

Ved at implementere en helt ny tilgang til teatrets mediesammensætning, hvor vi konverterede 80 % af budgettet fra dagblade og magasiner over til digitale medier, øgede vi trafikken til hjemmesiden med 750 %.

 

Resultatet:

Strategien medvirkede til, at billetsalget på Østre Gasværk Teater steg, og teatret solgte flest billetter blandt alle danske teatre denne sæson – hele 127.000 billetter.

Øvrige cases

Samarbejde gennem 7 år

IDA INGENIØRFORENINGEN

Opgaven var at generere færdiguddannede medlemmer til IDA Ingeniørforeningen. Målgruppen er kendetegnet ved at have en naturvidenskabelig eller teknisk baggrund og skulle være …

127.000 solgte billetter

ØSTRE GASVÆRK

Østre Gasværk Teater ønskede en ny strategi med mere fokus på nye målgrupper, en mere moderne strategi og bedre og mere effektive værktøjer til måling af billetsalg og kundeadfærd. Samtidig var målet at øge teatrets billetsalg…

3 af 4 vil holde ferie i Danmark

DANSK KYST OG NATUR

Danskerne står for størstedelen af turismen i Danmark (cirka 60 procent), men potentialet er langt større. I samarbejde med Hilmar & Høgsberg og Dansk Kyst- og Naturturisme var opgaven at sætte endnu større fokus på Danmark som feriedestination blandt danskerne…

Brandkampagne af 390 værksteder på TV og digitale medier

HELLA SERVICEPARTNER

Kampagne for Bachelor-, Kandidat- og Masteruddannelser

IT UNIVERSITETET

Lead på digitale medier og web tv

GREENLAND TRAVEL