Case
Østre Gasværk Teater ønskede en ny strategi med mere fokus på nye målgrupper, en mere moderne strategi og bedre og mere effektive værktøjer til måling af billetsalg og kundeadfærd. Samtidig var målet at øge teatrets billetsalg.
Strategien:
Ved at implementere en helt ny tilgang til teatrets mediesammensætning, hvor vi konverterede 80 % af budgettet fra dagblade og magasiner over til digitale medier, øgede vi trafikken til hjemmesiden med 750 %.
Resultatet:
Strategien medvirkede til, at billetsalget på Østre Gasværk Teater steg, og teatret solgte flest billetter blandt alle danske teatre denne sæson – hele 127.000 billetter.
Øvrige cases
Samarbejde gennem 7 år
IDA INGENIØRFORENINGEN
Opgaven var at generere færdiguddannede medlemmer til IDA Ingeniørforeningen. Målgruppen er kendetegnet ved at have en naturvidenskabelig eller teknisk baggrund og skulle være …
127.000 solgte billetter
ØSTRE GASVÆRK
Østre Gasværk Teater ønskede en ny strategi med mere fokus på nye målgrupper, en mere moderne strategi og bedre og mere effektive værktøjer til måling af billetsalg og kundeadfærd. Samtidig var målet at øge teatrets billetsalg…
3 af 4 vil holde ferie i Danmark
DANSK KYST OG NATUR
Danskerne står for størstedelen af turismen i Danmark (cirka 60 procent), men potentialet er langt større. I samarbejde med Hilmar & Høgsberg og Dansk Kyst- og Naturturisme var opgaven at sætte endnu større fokus på Danmark som feriedestination blandt danskerne…