Case
Opgaven var at generere færdiguddannede medlemmer til IDA Ingeniørforeningen.
Målgruppen er kendetegnet ved at have en naturvidenskabelig eller teknisk baggrund og skulle være berettiget til at kunne optages hos IDA.
Strategien:
Igennem programmatiske målgruppeindkøb på digitale medier var ambitionen at få målgruppen til at udfylde en indmeldelsesblanket online. Vi arbejdede med databerigelse på målgruppeindkøb og split-testede løbende forskellige bannere og bannerbudskaber for at få opnå den bedste konverteringsrate – på forskellige digitale medieplatforme og sociale medier.
Resultat:
Kampagnen var med til at øge medlemstilgangen med minimum 20 % hvert år gennem en 5-årig periode. IDA har i øjeblikket over 100.000 medlemmer.
Øvrige cases
Samarbejde gennem 7 år
IDA INGENIØRFORENINGEN
Opgaven var at generere færdiguddannede medlemmer til IDA Ingeniørforeningen. Målgruppen er kendetegnet ved at have en naturvidenskabelig eller teknisk baggrund og skulle være …
127.000 solgte billetter
ØSTRE GASVÆRK
Østre Gasværk Teater ønskede en ny strategi med mere fokus på nye målgrupper, en mere moderne strategi og bedre og mere effektive værktøjer til måling af billetsalg og kundeadfærd. Samtidig var målet at øge teatrets billetsalg…
3 af 4 vil holde ferie i Danmark
DANSK KYST OG NATUR
Danskerne står for størstedelen af turismen i Danmark (cirka 60 procent), men potentialet er langt større. I samarbejde med Hilmar & Høgsberg og Dansk Kyst- og Naturturisme var opgaven at sætte endnu større fokus på Danmark som feriedestination blandt danskerne…